При оцінюванні рівня навчальних досягнень з екології враховується:
- рівень оволодіння екологічними ідеями, що становлять важливу складову загальнолюдської культури: рівні організації живої природи, історичний розвиток органічного світу, різноманітність організмів, цілісність і саморегуляція живих систем, зв’язок людини і природи;
- рівень умінь використовувати теоретичні знання у практичній діяльності, під час розв'язування задач чи вправ різного типу, уміння робити висновки та узагальнення на основі практичної діяльності;
- рівень оволодіння практичними уміннями та навичками спостереження та дослідження природи, виконання лабораторних та практичних робіт.
Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.
Рівні навчальних досягнень учнів |
Бали |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів |
I. Початковий |
1 |
Учень (учениця) з допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита) розпізнає і називає окремі біологічні та екологічні об’єкти; знає правила техніки безпеки при виконанні лабораторних та практичних робіт |
2 |
Учень (учениця) намагається відтворити окремі факти, з допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита), наводить елементарні приклади біологічних та екологічних об’єктів і їх окремі ознаки; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує лабораторні та практичні роботи без оформлення |
|
3 |
Учень (учениця) відтворює окремі факти, з допомогою вчителя або з використанням підручника фрагментарно характеризує окремі ознаки біологічних та екологічних об’єктів; відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує лабораторні та практичні роботи без належного оформлення |
|
II. Середній |
4 |
Учень (учениця) з допомогою вчителя або з використанням підручника відтворює незначну частину навчального матеріалу, дає визначення окремих екологічних понять, дає неповну характеристику загальних ознак екологічних об’єктів; у відповідях може допускати помилки; за інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та практичні роботи з неповним їх оформленням |
5 |
Учень (учениця) відтворює основний зміст навчального матеріалу, відповідаючи на запитання вчителя; характеризує загальні ознаки екологічних об’єктів; дає визначення окремих екологічних понять; наводить приклади, що ґрунтуються на матеріалі підручника; у відповідях може допускати помилки; за інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та практичні роботи, частково оформляє їх |
|
6 |
Учень (учениця) самостійно, але неповно відтворює навчальний матеріал, частково дотримується логіки його викладу; відповідає на окремі запитання; у цілому правильно вживає біологічні та екологічні терміни; характеризує будову та функції окремих екологічних об’єктів за планом; у відповідях допускає помилки; розв’язує прості типові вправи і задачі з допомогою вчителя; за інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх без висновків |
|
III. Достатній |
7 |
Учень (учениця) самостійно відтворює більшу частину навчального матеріалу, застосовуючи необхідну термінологію; розкриває суть понять; характеризує основні положення біологічної та екологічної науки, допускаючи у відповідях неточності; розв’язує прості типові вправи і задачі звертаючись за консультацією до вчителя; за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, звертаючись за консультацією до вчителя, оформляє їх, робить висновки з допомогою вчителя |
8 |
Учень (учениця) самостійно відтворює навчальний матеріал; відповідає на поставлені запитання, допускаючи у відповідях неточності; порівнює об’єкти, явища і процеси живої природи, встановлює відмінності між ними; виправляє допущені помилки; розв’язує типові вправи і задачі користуючись алгоритмом; за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, звертаючись за консультацією до вчителя, оформляє їх, робить неповні висновки |
|
9 |
Учень (учениця) вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання; з допомогою вчителя встановлює причинно-наслідкові зв’язки; дає порівняльну характеристику об’єктам явищам і процесам живої природи; розв’язує стандартні пізнавальні завдання; виправляє власні помилки; самостійно розв’язує типові вправи і задачі; за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить нечітко сформульовані висновки |
|
IV. Високий |
10 |
Учень (учениця) системно відтворює навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на поставлені запитання; розкриває суть біологічних та екологічних явищ, процесів; аналізує, систематизує, узагальнює, встановлює причинно-наслідкові зв’язки; використовує знання у нестандартних ситуаціях; самостійно розв’язує вправи і задачі у межах програми; за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить чітко сформульовані висновки |
11 |
Учень (учениця) логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах програми; обґрунтовано відповідає на запитання; самостійно аналізує і розкриває закономірності живої природи; наводить приклади, що ґрунтуються на власних спостереженнях; оцінює явища, закони; виявляє і обґрунтовує причинно-наслідкові зв’язки; аргументовано використовує знання у нестандартних ситуаціях; самостійно розв’язує вправи і задачі; за інструкцією ретельно виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить логічно побудовані висновки |
|
12 |
Учень (учениця) виявляє міцні й глибокі знання з екології; вільно відповідає на ускладнені запитання, з використанням міжпредметних зв’язків; самостійно характеризує явища і процеси, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв’язання; користується джерелами інформації, рекомендованими вчителем; вільно розв’язує вправи і задачі різного рівня складності відповідно до навчальної програми; ретельно виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить самостійні обґрунтовані висновки |
К13-13 Швець Альвіна. З критеріями оцінювання ознайомлена
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомилась, Марусенко Марія К 13-13
ВідповістиВидалитиК 34-13 Шурига Дарина.З критеріями оцінювання ознайомлена
ВідповістиВидалитиДмитрієва Олена, К 34-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомилась.
Кучеренко Віталій К13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлений
Черниш Олександра,К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
З критеріями оцінювання ознайомлена. Швецова Юлія, К 13-13
ВідповістиВидалитиГолінська Анастасія, К 13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена. Кобець Анастасія, К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена. Будюкіна Оля К 13-13
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиКалініченко Вікторія, К 13-13.
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Шарай Антон К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлений
Макарова Олександра, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиРябчук Дмитро К 14-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлен.
Литвин Аліна, К 13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиЗайцева Ангеліна, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена, Калініченко Вікторія, К 13-13
ВідповістиВидалитиГурієнко Ігор, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлений
ВідповістиВидалитиБугасова Яна, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомилась.
ВідповістиВидалитиКривицька Анастасія Віталіївна, К 14-13, з критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиХакiмова Мата,К13-13. . З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиПавленко Наталія. К 13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиСтаркова Людмила ,К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Штефан Анна, К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Звєрєва Юлія ,К 34-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Шкуропат Олександра, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиОвдієнко Марина, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиШинкаренко Анастасия ,К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Кривка Ольга, К 34-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиФісун Ігор, К 34-13 З критеріями оцінювання ознайомлений
ВідповістиВидалитиКоцило Віолетта, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиШапран Наталія, К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Кубишкіна Ксенія, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиТрюхіна Евеліна, К33-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиДубинда Володимир, К14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомився, Марченко Віталій К 13-13.
ВідповістиВидалитиХакімова Мата,К13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиКонончук Євгенія, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиДіалектова Єлизавета, К13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиПахотіна Лілія, К13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиРудавський Андрій, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлений.
ВідповістиВидалитиШинкаренко Анастасия ,К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Месмер Вікторія К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиК 34-13 Скоробогатько Яна.З критеріями оцінювання ознайомлена
ВідповістиВидалитиБазай Катерина, К 13-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
К 33-13 Поднебесная Ася
ВідповістиВидалитиС критериями оценивания ознакомлена.
К 33-13 Поднебесная Ася
ВідповістиВидалитиС критериями оценивания ознакомлена.
к33-13
ВідповістиВидалитиПоднебесная Ася
с критериями оценивания ознакомлена.
Мар'ін Валерій К33-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлений.
З критеріями оцінювання ознайомлена.Азарова Вікторія,К 33-13
ВідповістиВидалитиКоляцкіна Аліна, К 14-13 . З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиГлущук Анна, група К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиРізенко Ольга, К33-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиРізенко Ольга, К33-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиГладких Юлія, группа К 14-13.
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Мішевська Ольга, К 33-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиРахманіна Наталія, К 33-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Федорова Вероніка К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена
ВідповістиВидалитиМузичук Анна К 34-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена
Дудник Анастасія К 14-13. З критеріями оціювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиМаксiмова Катерина К 12-13. З критерiями оцiнювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиКірієнко Анастсасія К 36-13 З критеріями оціювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиДонська Дар'я, К 36-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
Донська Дар'я, К 36-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена.
З критеріями оцінювання ознайомлена. Бахмут Анастасія К35ф-13
ВідповістиВидалитиМакарович Карина К 36-13. З критеріями оціювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиМороз Анастасія К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиМаксимович Катерина К 36-13. З крытерыями оцынювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиОзнайомлений
ВідповістиВидалитиТарасов Дмитро К12-13
Я Пожога Андрей ознакомился с требованиями оценивания гр. К12-13
ВідповістиВидалитиКарпова Вікторія К 36-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомлена
К 36-13 Савченко Анастасія. З критеріями оцінювання ознайомлена
ВідповістиВидалитиСтарікова Альона К36-13. З критеріями оцінювання ознайомлена
ВідповістиВидалитиПлахотня Ксенія, К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомилась
ВідповістиВидалитиОкселенко Владислав К 36-13.З критеріями оціювання ознайомлений.
ВідповістиВидалитиТищенко Каріна К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомилась, Котляр Наталия К 36-13
ВідповістиВидалитиКугаєнко Олександр К 36-13.З критеріями оціювання ознайомлений.
ВідповістиВидалитиБуряк Дмитро К 36-13 ознайомлений
ВідповістиВидалитиЗінченко Олександр К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомлений.
ВідповістиВидалитиКлимчук Дмитро К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомлен!
ВідповістиВидалитиЮлія Бадло К35ф-13
ВідповістиВидалитиЗ критеріями оцінювання ознайомилась:)
Сиромля Ксенія К35ф-13 .З критеріями оціювання ознайомлена.
ВідповістиВидалитиЧубіч Анна, К 35ф-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.
ВідповістиВидалити