Критерії оцінювання

При оцінюванні рівня навчальних досягнень з екології враховується:

- рівень оволодіння екологічними ідеями, що становлять важливу складову загальнолюдської культури: рівні організації живої природи, історичний розвиток органічного світу, різноманітність організмів, цілісність і саморегуляція живих систем, зв’язок людини і природи;

- рівень умінь використовувати теоретичні знання у практичній діяльності, під час розв'язування задач чи вправ різного типу, уміння робити висновки та узагальнення на основі практичної діяльності;

- рівень оволодіння практичними уміннями та навичками спостереження та дослідження природи, виконання лабораторних та практичних робіт.

Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці.


Рівні навчальних досягнень учнів

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів


I. Початковий

1

Учень (учениця) з допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита) розпізнає і називає окремі біологічні та екологічні об’єкти; знає правила техніки безпеки при виконанні лабораторних та практичних робіт

2

Учень (учениця) намагається відтворити окремі факти, з допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита), наводить елементарні приклади біологічних та екологічних об’єктів і їх окремі ознаки; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує лабораторні та практичні роботи без оформлення

3

Учень (учениця) відтворює окремі факти, з допомогою вчителя або з використанням підручника фрагментарно характеризує окремі ознаки біологічних та екологічних об’єктів; відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді; за інструкцією і з допомогою вчителя фрагментарно виконує лабораторні та практичні роботи без належного оформлення

II. Середній

4

Учень (учениця) з допомогою вчителя або з використанням підручника відтворює незначну частину навчального матеріалу, дає визначення окремих екологічних понять, дає неповну характеристику загальних ознак екологічних об’єктів; у відповідях може допускати помилки; за інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та практичні роботи з неповним їх оформленням

5

Учень (учениця) відтворює основний зміст навчального матеріалу, відповідаючи на запитання вчителя; характеризує загальні ознаки екологічних об’єктів; дає визначення окремих екологічних понять; наводить приклади, що ґрунтуються на матеріалі підручника; у відповідях може допускати помилки; за інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та практичні роботи, частково оформляє їх

6

Учень (учениця) самостійно, але неповно відтворює навчальний матеріал, частково дотримується логіки його викладу; відповідає на окремі запитання; у цілому правильно вживає біологічні та екологічні терміни; характеризує будову та функції окремих екологічних об’єктів за планом; у відповідях допускає помилки; розв’язує прості типові вправи і задачі з допомогою вчителя; за інструкцією і з допомогою вчителя виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх без висновків

III. Достатній

7

Учень (учениця) самостійно відтворює більшу частину навчального матеріалу, застосовуючи необхідну термінологію; розкриває суть понять; характеризує основні положення біологічної та екологічної науки, допускаючи у відповідях неточності; розв’язує прості типові вправи і задачі звертаючись за консультацією до вчителя; за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, звертаючись за консультацією до вчителя, оформляє їх, робить висновки з допомогою вчителя

8

Учень (учениця) самостійно відтворює навчальний матеріал; відповідає на поставлені запитання, допускаючи у відповідях неточності; порівнює об’єкти, явища і процеси живої природи, встановлює відмінності між ними; виправляє допущені помилки; розв’язує типові вправи і задачі користуючись алгоритмом; за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, звертаючись за консультацією до вчителя, оформляє їх, робить неповні висновки

9

Учень (учениця) вільно відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання; з допомогою вчителя встановлює причинно-наслідкові зв’язки; дає порівняльну характеристику об’єктам явищам і процесам живої природи; розв’язує стандартні пізнавальні завдання; виправляє власні помилки; самостійно розв’язує типові вправи і задачі; за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить нечітко сформульовані висновки

IV. Високий

10

Учень (учениця) системно відтворює навчальний матеріал у межах програми; дає повні, змістовні відповіді на поставлені запитання; розкриває суть біологічних та екологічних явищ, процесів; аналізує, систематизує, узагальнює, встановлює причинно-наслідкові зв’язки; використовує знання у нестандартних ситуаціях; самостійно розв’язує вправи і задачі у межах програми; за інструкцією виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить чітко сформульовані висновки

11

Учень (учениця) логічно та усвідомлено відтворює навчальний матеріал у межах програми; обґрунтовано відповідає на запитання; самостійно аналізує і розкриває закономірності живої природи; наводить приклади, що ґрунтуються на власних спостереженнях; оцінює явища, закони; виявляє і обґрунтовує причинно-наслідкові зв’язки; аргументовано використовує знання у нестандартних ситуаціях; самостійно розв’язує вправи і задачі; за інструкцією ретельно виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить логічно побудовані висновки

12

Учень (учениця) виявляє міцні й глибокі знання з екології; вільно відповідає на ускладнені запитання, з використанням міжпредметних зв’язків; самостійно характеризує явища і процеси, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв’язання; користується джерелами інформації, рекомендованими вчителем; вільно розв’язує вправи і задачі різного рівня складності відповідно до навчальної програми; ретельно виконує лабораторні та практичні роботи, оформляє їх, робить самостійні обґрунтовані висновки




86 коментарів:

  1. К13-13 Швець Альвіна. З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  2. З критеріями оцінювання ознайомилась, Марусенко Марія К 13-13

    ВідповістиВидалити
  3. К 34-13 Шурига Дарина.З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  4. Дмитрієва Олена, К 34-13
    З критеріями оцінювання ознайомилась.

    ВідповістиВидалити
  5. Кучеренко Віталій К13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлений

    ВідповістиВидалити
  6. Черниш Олександра,К 13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  7. З критеріями оцінювання ознайомлена. Швецова Юлія, К 13-13

    ВідповістиВидалити
  8. Голінська Анастасія, К 13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  9. З критеріями оцінювання ознайомлена. Кобець Анастасія, К 13-13

    ВідповістиВидалити
  10. З критеріями оцінювання ознайомлена. Будюкіна Оля К 13-13

    ВідповістиВидалити
  11. Калініченко Вікторія, К 13-13.
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  12. Шарай Антон К 13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлений

    ВідповістиВидалити
  13. Александра Макарова4 вересня 2014 р. о 07:26

    Макарова Олександра, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  14. Рябчук Дмитро К 14-13
    З критеріями оцінювання ознайомлен.

    ВідповістиВидалити
  15. Литвин Аліна, К 13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  16. Зайцева Ангеліна, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  17. З критеріями оцінювання ознайомлена, Калініченко Вікторія, К 13-13

    ВідповістиВидалити
  18. Гурієнко Ігор, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлений

    ВідповістиВидалити
  19. Бугасова Яна, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомилась.

    ВідповістиВидалити
  20. Кривицька Анастасія Віталіївна, К 14-13, з критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  21. Хакiмова Мата,К13-13. . З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  22. Павленко Наталія. К 13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  23. Старкова Людмила ,К 13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  24. Штефан Анна, К 13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  25. Звєрєва Юлія ,К 34-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  26. Шкуропат Олександра, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  27. Овдієнко Марина, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  28. Шинкаренко Анастасия ,К 13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  29. Кривка Ольга, К 34-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  30. Фісун Ігор, К 34-13 З критеріями оцінювання ознайомлений

    ВідповістиВидалити
  31. Коцило Віолетта, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  32. Шапран Наталія, К 13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  33. Кубишкіна Ксенія, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  34. Трюхіна Евеліна, К33-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  35. Дубинда Володимир, К14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  36. З критеріями оцінювання ознайомився, Марченко Віталій К 13-13.

    ВідповістиВидалити
  37. Хакімова Мата,К13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  38. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  39. Конончук Євгенія, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  40. Діалектова Єлизавета, К13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  41. Пахотіна Лілія, К13-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  42. Рудавський Андрій, К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлений.

    ВідповістиВидалити
  43. Шинкаренко Анастасия ,К 13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  44. Месмер Вікторія К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  45. К 34-13 Скоробогатько Яна.З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  46. Базай Катерина, К 13-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  47. К 33-13 Поднебесная Ася
    С критериями оценивания ознакомлена.

    ВідповістиВидалити
  48. К 33-13 Поднебесная Ася
    С критериями оценивания ознакомлена.

    ВідповістиВидалити
  49. к33-13
    Поднебесная Ася
    с критериями оценивания ознакомлена.

    ВідповістиВидалити
  50. Мар'ін Валерій К33-13
    З критеріями оцінювання ознайомлений.

    ВідповістиВидалити
  51. З критеріями оцінювання ознайомлена.Азарова Вікторія,К 33-13

    ВідповістиВидалити
  52. Коляцкіна Аліна, К 14-13 . З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  53. Глущук Анна, група К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  54. Різенко Ольга, К33-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  55. Різенко Ольга, К33-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  56. Гладких Юлія, группа К 14-13.
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  57. Мішевська Ольга, К 33-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  58. Рахманіна Наталія, К 33-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  59. Федорова Вероніка К 14-13. З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  60. Музичук Анна К 34-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  61. Дудник Анастасія К 14-13. З критеріями оціювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  62. Максiмова Катерина К 12-13. З критерiями оцiнювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  63. Кірієнко Анастсасія К 36-13 З критеріями оціювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  64. Донська Дар'я, К 36-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  65. Донська Дар'я, К 36-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  66. З критеріями оцінювання ознайомлена. Бахмут Анастасія К35ф-13

    ВідповістиВидалити
  67. Макарович Карина К 36-13. З критеріями оціювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  68. Мороз Анастасія К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  69. Максимович Катерина К 36-13. З крытерыями оцынювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  70. Ознайомлений
    Тарасов Дмитро К12-13

    ВідповістиВидалити
  71. Я Пожога Андрей ознакомился с требованиями оценивания гр. К12-13

    ВідповістиВидалити
  72. Карпова Вікторія К 36-13
    З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  73. К 36-13 Савченко Анастасія. З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  74. Старікова Альона К36-13. З критеріями оцінювання ознайомлена

    ВідповістиВидалити
  75. Плахотня Ксенія, К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомилась

    ВідповістиВидалити
  76. Окселенко Владислав К 36-13.З критеріями оціювання ознайомлений.

    ВідповістиВидалити
  77. Тищенко Каріна К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  78. З критеріями оцінювання ознайомилась, Котляр Наталия К 36-13

    ВідповістиВидалити
  79. Кугаєнко Олександр К 36-13.З критеріями оціювання ознайомлений.

    ВідповістиВидалити
  80. Буряк Дмитро К 36-13 ознайомлений

    ВідповістиВидалити
  81. Зінченко Олександр К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомлений.

    ВідповістиВидалити
  82. Климчук Дмитро К 36-13. З критеріями оцінювання ознайомлен!

    ВідповістиВидалити
  83. Юлія Бадло К35ф-13
    З критеріями оцінювання ознайомилась:)

    ВідповістиВидалити
  84. Сиромля Ксенія К35ф-13 .З критеріями оціювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити
  85. Чубіч Анна, К 35ф-13. З критеріями оцінювання ознайомлена.

    ВідповістиВидалити

Тут ви можете як прокоментувати прочитане, так і написати особисто до викладача. УВАГА, всі повідомлення публікуються тільки після проходження перевірки.